דברי פתיחה 3

דבר פתיחה תושבות ותושבים יקרים, בכל גיליון מחדש אנחנו נזכרים עד כמה העשייה הסביבתית באזור שלנו היא תוצאה של שיתוף פעולה, מחויבות ומקצועיות. הניוזלטר שלנו כבר הפך לחלק מהעשייה השוטפת של האיגוד – מקום שבו אפשר לעצור לרגע, לראות את העשייה המשותפת, להכיר יוזמות חדשות ולהבין איך פעולות מקומיות יוצרות שינוי אמיתי במרחב כולו. בחודשים […]

דבר היו״ר

דבר פתיחה תושבות ותושבים יקרים, בניוזלטר זה אנו ממשיכים לחזק את הקשר בין האיגוד, הרשויות והציבור, עם כלים מעשיים שמאפשרים פעולה מידית. החודש נדגיש גם היערכות למצב הביטחוני הנוכחי וגם תכנון לפסח ואביב, כדי שכל רשות תוכל לפעול בזמן וביעילות.   בברכה, זהר בלום, יו"ר האיגוד אביתר הראל, מנכ"ל האיגוד   0 0