דבר פתיחה

7

תושבות ותושבים יקרים,

בכל גיליון מחדש אנחנו נזכרים עד כמה העשייה הסביבתית באזור שלנו היא תוצאה של שיתוף פעולה, מחויבות ומקצועיות.

הניוזלטר שלנו כבר הפך לחלק מהעשייה השוטפת של האיגוד – מקום שבו אפשר לעצור לרגע, לראות את העשייה המשותפת, להכיר יוזמות חדשות ולהבין איך פעולות מקומיות יוצרות שינוי אמיתי במרחב כולו.

בחודשים האחרונים המשכנו לקדם פרויקטים סביבתיים, פעילויות חינוך והסברה, חקר ופעולות איכותיות של אנשי מקצוע הטובים ביותר, שיתופי פעולה עם הרשויות והקהילה, ותהליכים שמטרתם לשפר את איכות החיים והסביבה עבור כולנו.
הגיליון הזה מביא איתו עוד סיפורים של עשייה, חיבורים והתקדמות – והוא גם הזדמנות לומר תודה לכל מי שפועל יחד איתנו למען סביבה טובה, בריאה ומקיימת יותר.

נמשיך לפעול, לחדש ולשתף, מתוך אמונה שעשייה סביבתית מצליחה נוצרת כשכולנו חלק ממנה.

בברכה,

זהר בלום, יו"ר האיגוד

אביתר הראל, מנכ"ל האיגוד

0